Pieksämäen seurakunta selkokielellä
Tekstikoko: -2 -1 0 +1 +2 +3

Pieksämäen seurakunta selkokielellä

Sinä saat näiltä sivuilta

tietää kirkosta ja Pieksämäen seurakunnasta.

Sivut kertovat toiminnasta.

Saat myös yhteystietoja.
 

Kirkon tunnus on risti.

Kirkko muodostuu seurakunnista.

Kirkon jäsen kuuluu siihen seurakuntaan,

jonka alueella hän asuu.

Kirkon jäsen on

seurakuntalainen.

Pieksämäen seurakunta on osa

maailmanlaajuista evankelis-luterilaista kirkkoa.

Sen keskeinen henkilö on Jeesus Kristus.

Ihmisten tehtävänä on seurakunnassa

palvella, auttaa

ja kertoa ilosanomaa ihmisille.

Pieksämäen seurakunta haluaa olla

sinun kanssasi arkena ja pyhänä.

 

 

Seurakunnan usko

Kirkon oppi perustuu Raamattuun, Lue lisää

Seurakunnan toimintaa

Seurakuntaan voi tulla Lue lisää

Tapahtumapaikat

Seurakunta kokoontuu Lue lisää

Pieksämäen seurakunta
Keskuskatu 27
76100 PIEKSÄMÄKI
Puh:
(015) 321 810        
Fax: (015) 3218 111
**@**