Kansainvälisyys ja lähetys Pieksämäen seurakunnassa

Seurakunta tukee lähetystyötä eli kristillisen ilosanoman julistamista ja lähimmäisen palvelemista lähellä ja kaukana.

Lähetystyö on seurakunnan perustehtävä.

Jeesus antoi lähetyskäskyn, joka koskettaa kaikkia kristittyjä:
"Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni".

Lähetys on läsnä seurakunnan kaikessa toiminnassa, esimerkiksi lähetyspiireissä, tapahtumissa, kirppiksellä ja myyjäisissä.
Jokainen voi tukea lähetystä toiminnallaan tai varoillaan.

Lähetystyöstä seurakunnassamme vastaa kansainvälisen työn sihteeri Eija Junnilainen.

Lähetystyön tulevat tapahtumat näet tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lähetysrengas

Lähetysrenkaassa voit tukea työtä osallistumatta välttämättä kokoontumisiin.

Lähetysrenkaan jäsenet tukevat seurakunnan nimikkolähettien ja -kohteiden työtä. Jäsenillä on mahdollisuus saada lähettien kuulumisia kirjeitse suoraan kotiin tai sähköpostitse ilmoittamalla s-postiosoite osoitteeseen eija.junnilainen@evl.fi  . Jäsenyys on maksuton.

Lähetysrenkaan jäsenekseksi pääsee ottamalla yhteyttä kansainvälisen työn sihteeriin Eija Junnilaiseen,
p.050 911 9662.

Tule mukaan kannatustyöhön mahdollistamaan omalta osaltasi lähetystyöntekijöiden toiminta maailmalla.

Keräystilin numero: IBAN: FI17 5340 0020 0986 36.

Kolumbialainen pikkutyttö nauraa.
kuva: Meeri Koutaniemi