Virkatodistus ja sukuselvitys

Virkatodistuksen voi tilata:

1. Yksityishenkilöt: Tilaa virkatodistus verkossa -asiointipalvelunLinkki avautuu uudessa välilehdessä kautta (Huom. Sukututkimustilaukset täältä Linkki avautuu uudessa välilehdessä)

2. Organisaatiotilaajat: Tilaa virkatodistus verkossa -asiointipalvelun kautta

3. Puhelimitse numerosta 010 5733 100

4. Asioimalla henkilökohtaisesti keskusrekisterissä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

HUOM. Suosittelemme virkatodistuksen tilaamista ensisijaisesti sähköisen palvelun kautta. Näin vältät mahdolliset ruuhkat puhelinpalvelussa. Virkailijamme ovat tarvittaessa yhteydessä, mikäli tilaukseen tarvitaan lisätietoja.

Tiedoksi: Sukuselvitysmuotoiset virkatodistukset perunkirjoitusta varten saa nyt yhdellä tilauksella, kun vainaja on kuollut Kuopion aluekeskusrekisteriin kuuluvan seurakunnan jäsenenä tai ollut viimeksi jäsenenä ennen siirtymistä muuhun rekisteriin.

Todistus kattaa kaikki Suomen evankelis-luterilaisten seurakuntien tiedot 15:sta ikävuodesta alkaen.
HUOM! Sukuselvitykseen kuuluvista kirkon jäsenistä ei tarvitse tilata erikseen ns. elää-todistuksia, vaan sukuselvitys kattaa myös nämä tiedot.