Tule tekemään hyvää!

Anna taitosi ja lahjasi käyttöön. Vapaaehtoistoiminta antaa sinulle elämänsisältöä, uusia kokemuksia ja ystäviä.

Kukin voi elää arjen kristillisyyttä omassa elämässään itselle luontevimmalla tavalla; se toteutuu perheessä, ystäväpiirissä tai seurakunnan toiminnassa.

Seurakunnassa tarvitaan jatkuvasti vapaaehtoisia erilaisiin kertaluonteisiin tai pidempiaikaisiin tehtäviin. Ota yhteyttä seurakunnan työntekijöihin ja mietitään yhdessä sinulle sopivia tehtäviä!

Seurakunnassa voit toimia esimerkiksi näissä tehtävissä:

• ystävänä lähimmäiselle
  • kerhonvetäjänä
  • kahvinkeittäjänä
  • leipojana myyjäisiä varten
  • avustajana virkistyspäivissä
  • talkoolaisena tempauksissa (esim. Yhteisvastuukeräyksessä, KUA)
  • valokuvaajana
  • pyhäkoulunohjaajana
  • kirppismyyjänä tai -lajittelijana
  • kerhomummona tai -pappana päiväkerhossa
  • neulojana (esimerkiksi lohtuhuiveja sureville)
  • netti- tai someopastajana esimerkiksi ikäihmisille
  • laulajana
  • soittajana

Viereisellä vapaaehtoistyön ilmoittautumislomakkeella voit ilmoittautua vapaaehtoistehtäviin. Tulosta lomake ja palauta se täytettynä seurakuntatoimistoon, olemme sinuun yhteydessä kahden viikon sisällä lomakkeen saapumisesta. Tai vaihtoehtoisesti ole yhteydessä diakoniatyöntekijä Leila Raatikaiseen.

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi