Pyhäkoulu KOKOONTUU VIELÄ 8.5.!!

Uuden kirkon arki-illan pyhäkoulu jatkuu ke 17.1. klo 17.30-19 Perhepyhiksenä

Tervetuloa entiset ja uudet pyhäkoululaiset! Pienet pyhäkoululaistet oman aikuisen kanssa - vaikkapa koko perheenä ja isommat, kerhoikäiset voivat tulla ihan yksinkin. :)

Pyhäkoululla on seurakunnassa pitkät perinteet. Sen sisältö ja toimintamuodot on kuitenkin koko ajan uusiutuvaa.
Pyhäkoulun, ”Sunday schoolin”, voi löytää kaikilta maailmassa. Pyhäkoulun ydin on Raamatun kertomuksissa ja se on lasten omaa jumalanpalvelusta. Pyhäkouluja pidetään kodeissa ja seurakunnan toimipisteissä n. kerran kuukaudessa. Pyhäkoulua kehitetään perheiden toiveita kuulleen yhä monimuotoisemmaksi sukupolvia yhteen kokoavaksi toiminnaksi. Pyhäkoulujen ohjaajat ovat koulutettuja vapaaehtoisia seurakuntalaisia.

Pyhäkoulunopettajan johdolla tutustutaan Raamatun kertomuksiin lapsia kiinnostavalla tavalla. Lisäksi liikutaan, leikitään ja askarrellaan.

Kutsumme pyhäkouluihin lapsia, jotka ovat täyttäneet kolme vuotta, sekä pienempiä lapsia oman aikuisen tai vanhemman sisaruksen kanssa.

Vanhemmat lapsineen sekä isovanhemmat ovat myös tervetulleita pyhäkouluihin.

Jos olet kiinnostunut pyhäkoulunopettajana toimimisesta, ota yhteyttä: Kaija Puustinen 050 3819639

Tapahtumakalenterista näet seuraavien Pyhäkoulujen ajankohdat.

PYHÄKOULU KOKOONTUU

UUDEN KIRKON kerhotiloissa, käynti Koulukadun puolelta alakertaan, kerran kuukaudessa keskiviikkoisin klo 17.30-19.

Kevään Perhepyhiksen kokoontumiset ovat 17.1., 7.2., 6.3., 3.4. ja 8.5.

Noin kerran kuukaudessa lauantaisin pyhäkoulunopettajien Seija Laitinen ja Ritva Venäläinen kodeissa tai Halkokummun entisellä koululla.

Seuraa lehti-ilmoittelua ja tapahtumakalenteria.

Voit kysyä pyhäkoulun kokooontumisesta myös suoraan heiltä.

Perheille ja lapsille pyhäkoulu keskiviikkoisin klo 17.30-19: 17.1., 7.2., 6.3., 3.4. ja 8.5.
Pyhäkoulu kokoontuu Uudella kirkolla