PERHEKERHOT

Eri puolilla kaupunkia kokoontuva perhekerho on lapsiperheiden rento kohtaamispaikka!

Lapsi vanhemman tai hoitajan kanssa ja  isovanhempi lapsenlapsineen ovat tervetulleita perhekerhoon tapaamaan toisia samassa elämäntilanteessa olevia.

Perhekerhoon kokoontuvilla aikuisilla on mahdollisuus keskustella, vaihtaa arjen kuulumisia  ja virkistyä yhdessäolosta toisten vanhempien seurassa. Lapset saavat samalla samanikäistä leikkiseuraa. Perhekerhon lastenohjaajat tarjoavat yhteisen tekemisen lisäksi syliä ja lisäkäsiä lasten kanssa. Perheekerho on myös hetki aikusien omaa aikaa!!

Perhekerhon ohjelmaan kuuluu yhdessä hiljentyminen.

Kerhoja kokoontuu

• LIIKKUVA PERHEKERHO ja PERHEPERJANTAI Uuden kirkon alakerrassa, käynti Koulukadun puolelta.
  • PERHEMUSKARI Naarajärven seurakuntatalolla
  • VAUVAMUSKARI Uuden kirkon alakerrassa, käynti Koulukadun puolelta.

Kokootumismisajat toimintakaudella

PERHEPERJANTAI pe klo 9-13. Uuden kirkon kerhotilat ja liikuntasali, käynti Koulukadun puolelta alakertaan.

PERHEMUSKARI  to klo 17.30-19 Naarajärven seurakuntatalolla, Vilhulantie 11

VAUVAMUSKARI ke klo 11.30, -12  Uuden kirkon kerhotilat, käynti Koulukadun puolelta alakertaan.

LIIKKUVA PERHEKERHO tiistaisin klo 17.30-19 Uuden kirkon kerhotilat ja liikuntasali, käynti Koulukadun puolelta alakertaan.

Kerhoihin ei ole ennakkoilmoittautumista.

Tarjolla kahvia, mehua ja pientä välipalaa.

Tarjoilussa vapaaehtoinen kahviraha, muutoin kerho on ilmainen.

Aina kerhon ohjelmassa

vapaata yhdessäoloa ja seurustelua,

laulua, leikkiä, askartelua, liikuntaa, satuilua ja välipalaa

sekä hiljentymisen hartaushetki