Nimikkolähettien esittely

Heidi Lähi-idässä

Graafinen suunnittelija Heidi toimii Sarigim King’s Kids Jerusalemin työyhteydessä Lähi-idässä, rakentamassa liikkeen tulevaisuutta:

-Levittämällä näkyä juutalaistyötä kristillisissä seurakunnissa Euroopassa ja tukemalla Sarigimin verkottumista.

- Osallistumalla Sarigimin näyn mukaiseen kristilliseen sovinnontyöhön.

-Palvelemalla Sarigimin toiminnan koordinointia ja toteutusta Lähi-idässä ja Sarigimin toimintamaissa.

Tule mukaan sovinnontyöhön Lähi-idässä!

Suomen ev-lut.Kansanlähetys

Sirpa Rissanen, Kypros

Sirpa Rissanen muutti syksyllä 2020 Mongoliasta Kyprokselle, jossa hän työskentelee Sansan Lähi-idän alueen viestintäkoordinaattorina.

Hän toimii yhteistyössä Sansan Lähi-idän kumppaneiden kanssa sekä koordinoi vapaaehtoisten ja harjoittelijoiden rekrytointia Lähi-idän alueella.

Sansa- Medialähetys Sanansaattajat

Tuomas ja Mari-Kaisa Auvinen, Japani

sekä lapset Ester, Olivia ja Naomi

Tuomas Teologisen seminaarin opettaja. Mari-Kaisa Raamattukoulun opettaja sekä naistyö. Yhdessä seurakunnan musiikkityö.

Lähetysyhdistys Kylväjä

Linda Juntunen, Tansania

Linda on viestinnän asiantuntijana itäisessä ja eteläisessä Afrikassa.

Hänen kotikaupunkinsa on Dar es Salaam.

Lauran työalueeseen Afrikassa kuuluvat: Tansania, Angola, Botswana, Etiopia, Namibia, Zimbabwe ja Etelä-Afrikka.

Tehtävänä on viestiä Suomen Lähetysseuran tukeman työn tuloksia, itäisen ja eteläisen Afrikan kirkkojen kuulumisista, globaaleista kehityshaasteista ja ratkaisuista.