Lapset ja perheet

TERVETULOA MUKAAN TOIMINTAAN!

ILMOITTAUTUMINEN PÄIVÄKERHOIHIN TOIMINTAKAUDELLE 2023-24. on  avoinna!

PÄIVÄKERHOJA ON 2 VUOTTA TÄYTTÄNEILLE  JA SITÄ VANHEMMILLE LAPSILLE.

Lisätiedot kaija.puustinen@evl.fi

Tervetuloa viikkotoimintaan ja tapahtumiin!

Lapsille sekä heidän vanhemmilleen, isovanhemmilleen ja hoitajilleen on tarjolla monenlaisia säännöllisesti kokoontuvia ja kaikille avoimia kerhoja sekä Perhemuskari.  Kerhojen  lisäksi toimii pyhäkoulu ja järjestetään erilaisia perhetapahtumia, perheleirejä ja retkiä.

Päiväkerhot kokoavat 2-6-vuotiaat säännöllisesti omaan kerhotoimintaansa.

Kaikki kerhot ovat maksuttomia. Retkillä on osallistumismaksu.

Nuorimmat seurakuntalaiset voivat osallistua toimintaan yhdessä vanhempiensa tai hoitajiensa kanssa. Varttuneemmat lapset voivat osallistua itsenäisesti.

Seurakunnassa toimii Lapsikuoro Valo.   Täältä voit tutustua kuoroon!

Seuraa ja tykkää:

Pieksämäen seurakunnan kotisivujen lisäksi Pikkulapsiperheiden tapahtumia ja kuulumisia voit seurata facebookissa Pieksämäen seurakunnan lapsi- ja perhetyön sekä Pieksämäen seurakunnan sivuilta. Instagramissa viestitellään kirkonmaelta-profiilissa.

Pieksämäen lehdessä ja Pieksämäen Paikallisessa "kirkolliset ilmoitukset" ilmestyvät viikottain.

Tapahtumakalenterista näet ajankohtaiset kerhot ja tapahtumat

kuva widget

kuvassa lapset ovat kahvilassa, perhekahvila Naarjärven
seurakuntattalolla 9.3. klo 10-13