Jäppilän kirkkopiirin viikoittainen toiminta

Seurakuntalaisten aktiivisuus ja vastuunkanto mahdollistavat laajamuotoisen toiminnan. Monipuoliseen toimintaan tarvitaan monenlaisia osaajia, innostajia ja kannustajia. Uudet ideat ja uudet toimijat ovat aina tervetulleita rikastuttamaan kirkkopiirin ja siten koko seurakunnan toimintaa.

Viikottaista toimintaa :

MAANANTAINA:

- Raamattupiiri klo 18 Jäppilätalolla

KESKIVIIKKONA:

- Pilkettä päivään  joka toinen viikko klo 9.30−11.30 Jäppilätalolla

- Hyvän tuulen tori kerran kuukaudessa klo 9.30-11.30 Jäppilätalolla

PERJANTAINA:

- Lähetyspiiri Kylväjä kokoontuu kodeissa klo 13, seuraa "kirkollisia ilmoituksia"

SUNNUNTAINA:

- Jumalanpalvelus kirkossa joka toinen viikko klo 13

Toiminnan vastuuhenkilöt näet täältä.

Kodeissa järjestetään pitkin vuotta seurakunta- ja lähetyspiirejä.

Ajankohtaiset kokoontumiset näet kirkollisista ilmoituksista sekä tapahtumakalenterista.

Diakoniatyöntekijä Hanna Kytölä p.050 558 0203 on tavattavissa Jäppilässä ajanvarauksella.

Diakonin kanssa voi tulla keskustelemaan uskoon ja elämään liittyvistä asioista, hakea mm. taloudellista apua diakonisin perustein. Kotikäynneistä sovitaan erikseen.

Jäppilän kirkkopiirin piiripappi