Ekavauva-ryhmä

Toimintakaudelle 2023-24 voi jo ilmoittautua!

Ryhmä on tarkoitettu ensimmäisen vauvansa saaneille TAI odottaville perheille. Ohjaajina ryhmässä toimivat seurakunnan koulutetut lastenohjaajat. Ryhmä toimii vertaisryhmänä ja luottamuksellisuuden periaatteella.

Ohjelma rakentuu ryhmäläisten toiveiden mukaan. Ohjelmassa  on ollut mm. kantoliinailua, opastusta vauvanruokien tekoon ja säilytykseen, infoa vauvauinnista, hieroja on kertonut niskan ja hartiaseudun omatoimisesta hoitamisesta sekä jumpasta vauvan kanssa. On laulettu, loruiltu ja leikitty ja yleensä  kerhokauden päätteeksi tehty yhteinen retki.

Ekavauva-ryhmän kokoontumiseen kuuluu myös yhteistä kuulumisten ja kokemusten vaihtoa sekä kahvittelua ja lyhyt hartaushetki.

Ekavauva-ryhmään mahtuu 10 vanhempaa vauvansa kanssa. Ryhmä on suljettu ryhmä ja täyttyy ilmoittautumisjärjestyksen mukaan.

EKAVAUVA-RYHMÄ KOKOONTUU

MAANANTAISIN klo 13-14.30

Naarajärven seurakuntatalolla, Vilhulantie 11.

monenlaista toimintaa lapsille ja perheille
Vauvaperheillekin toimintaa - tervetuloa!
kuvana itkevä ja naurava vauva, tekstinä ekavauvaryhmä maanantaisin klo 13-14.30 ensimmäisen lapsen perheille